jufesmee.reismee.nl

De reis naar Zweden

Hallo allemaal!

Gisteren was het eindelijk zover: de studiereis naar Zweden! Zondagochtend ging al heel vroeg mijn wekker want ik werd al om 04:30 uur opgehaald om samen met een klasgenoot naar Schiphol te rijden. Toen we vanuit thuis vertrokken was het heel hard aan het regenen. Gelukkig had het weerbericht veel zon voorspeld in Zweden!

Na ruim twee uur kwamen we aan op Schiphol. Het was toen pas 07 uur in de ochtend. Op Schiphol was het niet te merken dat het pas zo vroeg was, het was daar al heel druk! Om 07:30 uur was de groep compleet. Samen met zeventien klasgenoten en twee leerkrachten gingen we de koffers wegbrengen. Daarna hebben we nog wat winkeltjes bekeken en toen zijn we naar de gate gelopen.

Het was anderhalf uur vliegen naar Göteborg. De vlucht ging snel voorbij. We kregen tijdens de vlucht een stuk cake en een blikje fris. Vanuit het vliegveld zijn we met de bus naar het hostel gereden. In een hostel slaap je vaak met anderen op een kamer. Ook is een hostel goedkoper dan een hotel. Ik slaap met vijf klasgenoten op een kamer. Heel gezellig!

Na het uitpakken van de koffers zijn we de stad ingelopen. Hier hebben we het een en ander bekeken. Ook hebben we wat gedronken en iets kleins gegeten. Het was heel warm buiten, een stuk warmer dan het was in Nederland!

In de avond zijn we met de hele groep gaan uiteten. Ik had een heerlijke pizza gegeten. Hierna zijn we allemaal vroeg naar bed gegaan want ondertussen was iedereen wel heeel erg moe geworden van de lange dag door het reizen en het vroege opstaan.

Op maandag gaan we een basisschool bezoeken. Ook gaan we wat meer van Zweden bekijken. Ik ben heel benieuwd wat ik nog allemaal ga meemaken de komende dagen. Ik houd jullie op de hoogte van mijn avonturen hier in Göteborg!

Groetjes van juf Esmée

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!